Achtergrond

Effect Concept Business Improvement is in 1993 opgericht door Sjoerd Slaa (Doetinchem, 1951) en Joy Stolk om organisaties bij te staan bij het verbeteren van hun management- en marketingprocessen en zodoende hun ontwikkeling en groei te stimuleren. Effect Concept biedt haar expertise aan in de vorm van advies-, coachings- en trainingsactiviteiten en interim management. Sjoerd studeerde Bedrijfskunde en volgde vele opleidingen, trainingen, workshops en seminars op het gebied van management, marketing, sales en communicatie. Joy heeft haar expertise op het gebied van financiële dienstverlening in bedrijfsadministraties, financieel management en belastingadvies. Doordat het bureau opdrachten heeft uitgevoerd respectievelijk opdrachten uitvoert op uiteenlopende gebieden is vanuit deze gecombineerde expertises een brede ervaring opgebouwd. Eerder was Sjoerd werkzaam als algemeen directeur van Kompass, international marketing director bij Ceteco, marketing manager NIMA en in een aantal BtB marketing- en salesfuncties. Hij verzorgt diverse gastdocentschappen, is initiatiefnemer en bestuurslid van de Quinn Association en heeft vele jaren bestuursfuncties vervuld binnen het NIMA. In 2006 publiceerde hij samen met Rolf Oostra bij Thieme Meulenhoff het "Handboek Strategische Marketing". Joy heft naast haar beroepsopleidingen inmiddels ruim 35 jaar ervaring opgebouwd in de financiële dienstverlening. Sjoerd en Joy zijn getrouwd, hebben twee zoons waarvan de jongste, naast zijn studie Technische Bedrijfskunde, zijn kennis inmiddels ook inzet voor de opdrachtgevers van Effect Concept. Sjoerd en Joy laten hun hoofd regelmatig leeg waaien in de inspirerende ruimte van Scandinavië.


© Effect concept - disclaimer - ontwikkeling Luid & Duidelijk